Wszystkie produkty posiadamy na magazynie. Aby zapewnić najwyższą satysfakcję Klientów wysyłamy zamówienia w ciągu 24h od wpłaty. Zamówienia opłacone do godziny 10:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost i Fedex. Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Większość produktów możesz bezpłatnie odebrać w naszym salonie.


Dostępne metody dostawy w sklepie tiross.pl
 

Kurier InPost

Do domu

1-2 dni robocze

14 zł

Paczkomaty InPost 24/7

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5000 zł brutto. Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 41x38x64 cm, a waga nie przekracza 25 kg.

Do punktu

1-2 dni robocze

13 zł

Kurier Fedex

Kurier do domu

1-2 dni robocze

12 zł

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu.

Przesyłka kurierska - za pobraniem

Kurier do domu

1-2 dni robocze

30 zł

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Odbiór osobisty – 0 zł

Zamówione produkty możesz odebrać w naszym salonie pod adresem Al. Krakowska 118, Sękocin Stary, od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-16.00 

Zasady, które obowiązują w naszych salonach

Zależy nam na Twoim i naszym bezpieczeństwie, dlatego wprowadziliśmy kilka dodatkowych zasad.
• Zasłaniaj usta i nos. Jeśli tego nie zrobisz, nie będziemy mogli obsłużyć Cię w salonie.
• Zdezynfekuj ręce lub załóż jednorazowe rękawiczki. Żel i rękawiczki znajdziesz przy wejściu.
• Zachowaj odstęp 2 metrów od innych osób.