Sklep Internetowy www.tiross.pl oferuje oryginalne produkty marki Tiross. Sprzedajemy towary wysokiej jakości oraz dbamy o komfort naszych klientów. Zdarza się jednak, że pojedynczy produkt nie spełnia oczekiwań nabywcy. W takiej sytuacji obsługa i serwis naszej firmy pomogą naprawić te niedogodności. W tym dziale przekazujemy informacje o tym, jak łatwo i szybko złożyć reklamacje.

Jak wygląda proces składania reklamacji:

  • 1. Pobierz, wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij pod adres sklep@tiross.pl do akceptacji. Uwaga: do formularza sugerowane jest dodanie w załączniku zdjęć przedstawiających wadę produktu. W ciągu 14 dni sklep internetowy Tiross ustosunkuje się do reklamacji.
  • 2. Przygotuj bezpiecznie zapakowany towar wraz z wydrukowanym formularzem reklamacyjnym, dokumentem zakupu i wyślij kurierem
  • 3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zamówimy kuriera na twój adres w celu odesłania do nas wadliwego towaru
  • 4. Czekaj na rozwiązanie sprawy
1
Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji
pobierz formularz
2
Przygotuj bezpiecznie zapakowany produkt,
dołącz formularz reklamacji
oraz dowód zakupu do przesyłki
3
Zamów kuriera i wyślij paczkę na adres:
Al. Krakowska 118, 05-090 Sękocin Stary
4
Czekaj na rozwiązanie sprawy