ZWROT PRODUKTU
- Klient indywidualny może odstąpić od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od zawarcia transakcji. Aby tego dokonać, trzeba wypełnić i wysłać formularz zwrotu udostępniony na stronie sklepu lub wysłać reklamację nasklep@tiross.pl
- W razie odstąpienia, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a klient ma obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Zwracany towar należy zwrócić na adres: ul.Al. Krakowska 118, Sękocin Stary, 05-090 Raszyn.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający po za konieczny.
- Sprzedawca po otrzymaniu towaru z powrotem, dokona zwrotu wartości produktu wraz z kosztami dostawy przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że obie strony wyraziły zgodę na inny sposób. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni.
- Jeżeli klient wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez sklep, sprzedawca nie jest zobowiązany, do zwrotu poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
- Jeżeli sprzedawca nie zaproponował że sam odbierze produkt od klienta, może się wstrzymać ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania zakupionych produktów z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu ich odesłania.
- Klient odstępujący od umowy, ponosi jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy.
- Termin czternastodniowy w którym klient może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym klient przyjął produkt w posiadanie lub od zawarcia umowy w przypadku usługi.
- Prawo od odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w wypadku gdy:
- przedmiot świadczenia jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- przedmiot świadczenia jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte pod dostarczeniu,
- przedmiot świadczenia, po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- przedmiot świadczenia jest usługą, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia, klient utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno sprzedawcy, jak i klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swoje zobowiązania w terminie ściśle określonym.
REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacja produktu
- Reklamacja z tytułu gwarancji.
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
- Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu.
- Reklamacja z tytułu rękojmi.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1965 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Zawiadomienie o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenia odpowiednie żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tiross.pl lub pisemnie na adres: ul. Al. Krakowska 118, Sękocin Stary, 05-090 Raszyn.
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Al. Krakowska 118, Sękocin Stary, 05-090 Raszyn.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 2 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.